С Божията помощ цярът израства от Земята и разумният човек не го пренебрегва...

петък, 20 март 2015 г.

Билки при миома - част 2

Ето линк към първата ми публикация по темата.  

източник на снимката zadoma.rozali.com


Описах личното си преживяване. Билките пих в продължение на 3 месеца - няма да ви лъжа, гаднички са на вкус, но се свиква и това изобщо не е проблем.
Проблем е, че при хапчетата просто глътваш едно и малко вода и ... готово. А тук имаме варене, киснене и пиене през деня, така че има нужда от самоконтрол и внимаване с времето и важното да не се забравя лечението.
Защото си е лечение! И това е най-важното - без страничните ефекти на Примолут-Нор. При мен имаше такива и то не малко и ужасно неприятни, а от лекарката си разбрах и за такива при други нейни пациентки.
Така че сега ви пиша със следните съвети:

1. Ходете редовно на гинеколог!
Препоръчвам моята гинеколожка - Д-р Йорданова, координатите й съм дала в линка към първата част. 

2. Ако случайно се наложи лечение на миомни възли или миома, тя вероятно ще ви препоръча, но ако не е тя, говорете с гинеколожката си за тази билкова смес, която описах подробно в първа част. Действа и то не само на мен. 
Но!
Лекар-гинеколог трябва да установи състоянието ви и да се посъветвате с него за прием на лекарства или на билковата смес. Не взимайте подобни решения сами. Има по-тежки състояния, при които може да се наложи друг вид лечение, дори оперативно. 
Мисленето, че безразборното приемане на всякакви билки не би навредило, всъщност не е съвсем вярно. Както при конвенционалните лекарства, така и при билките, има такива, които не се приемат при всякакви състояния, както и в големи количества. И при билките си има странични ефекти и именно затова конкретни билки действат при конкретни заболявания. 

След 3 месечно лечение с билките, минаха още 3 месеца, в които цикъла ми се нормализира и в момента е през 25 - 28 дни. Последната цифра - 28 дни ми беше нереална от години! Не ми беше идвало през толкова време вече не помня откога.

3. Цитонамазката - не я забравяйте :) Както и поне 1 път годишно, ако сте над 40 годишна възраст - мамограф.

И Бог да помага на всички!

Споделяйте, питайте, коментирайте, помагайте и вие. 



Няма коментари:

Публикуване на коментар

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...